Alla inlägg den 25 augusti 2009

Av marie - 25 augusti 2009 09:19

Äntligen så har Tea kommit till Sverige i från Tennessee i USA.

Jag har väntat på henne ett helt år. Det har varit en massa strul på vägen

men så äntligen så kom hon. Tyvärr så har det varit en tuff flygresa för henne i två dygn så hon var mkt medtagen när hon kom. Nu har hon varit på Svensk mark i två veckor så nu har hon börjat att hämta sig. Hon är en mycket gullig  och pigg liten tjej. Hon är 35cm hög. Nu har hon börjat på Svenska kurs. Hon måste ju lära sig vårat språk för att smälta in i det

Svenska samhället. Nä skämt åtsido, men det är klart att det är mycket för henne i början.

Av marie - 25 augusti 2009 09:05


Nu börjar Molly att bli riktigt tjock. Hon har börjat att tappa sin päls runt spenarna så hon börjar väl att förbereda sig inför förlossningen. Blir det som förra gången att hon får förtidigt så kan dom komma redan nästa måndag den 31/8. Jag drömde om att bli barnmorska när jag utbildade mig

till undersköterska och detta är väl det närmaste barnmoska jag kommer att bli.Därför ser jag extra framemot valpningen.

Skapa flashcards