Alla inlägg den 1 april 2012

Av marie - 1 april 2012 22:24

Detta är Änghagens Vinter med sin kompis. En underbar bild.

 

Av marie - 1 april 2012 22:06

Oj, vad dom växer fort. Nu har dom börjat att titta. Jag  är lite nyfiken vad killarna kommer att ha för färger på ögonen.

   

   

   

 

 

Av marie - 1 april 2012 21:57

Vad tiden går. Här på korten är valparna 1 vecka. Denna gången blev det tema märkeskläder.

Svart/vit tik

     

Biblue hane

      

Biblue hane  

     

Biblue hane

       

Av marie - 1 april 2012 21:48

Oj, nu var det längesedan jag skrev här. Det blir mest att jag skriver på FB nu för tiden. Jag har länge velat ha en egen illustration och så änligen såg jag Ursulas hemsida och hennes illustrationer. Ursula brukar göra illustrationer till bla tidningen Hundsport. Hon teknade av mina hundar Jack och Wilma. Jag blev jätte nöjd.

 

Skapa flashcards