Alla inlägg under juli 2010

Av marie - 24 juli 2010 20:10

I dag var vi i Strömstad och mötte Lena och Gunn i från Personlighetens kennel i Norge. Vi ska låna deras svart/vita Championhane Legacies Heir Apparent och para Febandas Decibell.Jag återkommer med hur parningen gick för det är första gången för båda två.

 

  

Av marie - 24 juli 2010 19:52

Tack alla trevliga valpköpare och fordervärdar och lycka till med dom små liven.Jag hoppas att jag får träffa er i framtiden.


Änghagens Drottning stannar hemma hos mig.

 

  

Änghagens Prins bor hos fam Hedlund på Orust.

  

Änghagens Prinsessabor hos fam Svensson i Jörlanda

  

Änghagens Kung bor hos Mikael på Orust.

                     

Änghagens Greve bor hos Kitty i Stockholm.

  

Änghagens Grevinna bor hos fam Hermansson i Lindome.

  

Änghagens Hertiginna bor hos Åsa i Lindome.

  



     










               

Av marie - 4 juli 2010 20:32

Vilken härligt väder vi har haft i veckan som gick.Valparna har börjat att ta för sig av hela våran tomt. Det är så härligt när man kan börja att släppa ut dom och dom springer , skuttar och leker.Jag har aldrig haft en kull tidigare med ett sådant temperament. Vissa av dom är riktigt vassa och orädda. Det är bra att dessa individer ska komma till familjer som ska träna dom.På bilden är det tiken som ska till Åsa Sjöberg.(Är det rottweiler jag föder upp??)

  Min son Calle njuter av dom små liven en stund på kvällen.  



Ovido - Quiz & Flashcards