Alla inlägg under juli 2012

Av marie - 15 juli 2012 09:05

Ulrika,Åsa,Marie och jag har varit i Tvååker på SKK´s Internationella/Nationella utställning i Tvååker. Det var första gången (och sista ) som jag ställde ut Felicity Bi My Design ```Thea´´. Domare var Lotta Brun. Jag har aldrig tränat henne inför en utställning tidigare men hon skötte sig som om hon aldrig hade gjort annat. Jag är jätte stolt över henne   .

Kritiken var:

Linjevacker, feminin, vackert huvud,mkt bra underkäke, mörka ögon, lång vacker hals,.Bra kropp vinklar och bestomme. Lite kort svans. Fria vägvinnande rörelser. För dagen i sommar päls.Tyvärr en vit fläck på kroppen. Välvisad.

Very Good.

Lördagen när det Nationell utställningen var fick Änghagens Hertiginna och Änghagens Snöflinga Excellent   

Dom är Theas valpar i från två olika kullar.

   

Jag passade också på att låna med mig kompis hund It'S-Christmas  ``Ebba´´. Tyvärr så var hon dåligt pälsad men hon skötte sig fint inne i ringen och hon fick Very Good.

 



Skapa flashcards